Nargile İçilecek Bir Mekan: Ayni Ali Kahvesi - Nargile / Waterpipe

25 Ağustos 2008 Pazartesi

Nargile İçilecek Bir Mekan: Ayni Ali Kahvesi

Ne mekanlar gezdim gördüm ancak hiçbiri beni bu kadar etkilemedi. Söz konusu mekan Manisa'da 3 kuşaktır hizmet veren Ayni Ali Kahvesi. İçeride müthiş bir mistik dekorasyon mevcut. Duvarlarında çeşitli yazılı yayın organlarında mekan ile alakalı çıkan haberler, dini içerikli tablolar mevcut. Ayrıca ışıklandırılmasıda çok iyi düşünülmüş. Türk sanat müziğinin her dakika kulaklardaki pası aldığını da hatırlatmak isterim.
İçecek olarak "Türk kahvesi" ve mekana özgü "Sultan Çayı"nı tavsiye ederim. Nargile kömürü yapılan közde pişirilen kahveden inanın içtikçe içeceğiniz geliyor. Mesir macunu tadını andıran Sultan Çayı ise mekan tarafından patenti alınmış bir ürün.
Gelelim yazımızın asıl konusuna. Boş zaman bulduğumda muhakkak gidip bir nargile içerim mekanda. Özellikle portakal ve yasemin aromalı nargileler süper. Tömbeki severler içinde cazip bir mekan çünkü her gittiğimde birçok kişinin içtiğini görüyorum. Fiyatı 10 ytl olmasına karşın verilen paraya değdiği kanaatindeyim.
Ayni Ali'de nargile içmek bir başka zevklidir... diyerek yazımı sonlandırmak istiyorum, hoşçakalın dostlar.

Hiç yorum yok: